Cumperi s-au vinzi, ești acoperit.
Prin divizia de Brokeraj și consultanță imobiliară, Smart Imobiliare oferă clienților, persoane fizice sau juridice, servicii de intermediere a tranzacțiilor imobiliare, de consultanță juridică și de marketing pe tot parcursul procesului de vânzare, de consultanță financiară și asistare în procesul de achiziție/vânzare a proprietăților pe diverse segmente ale pieței.
Fiecare solicitare reprezintă pentru noi o provocare și dispunem de expertiză, tenacitatea și creativitatea necesare pentru a propune soluția care să corespundă nevoilor celor mai sofisticați clienți.
Brokeraj și consultanță imobiliară
Încă de la înființarea companiei, în 2014, serviciile noastre au făcut diferența iar asta a constituit baza pentru dezvoltarea ulterioară, organică, a companiei noastre.
Plecând de la serviciile de brokeraj imobiliar, de evaluare a activelor, de management de proiect și administrare de proprietate, de dezvoltare și planificare, scopul companiei noastre este de a oferi clienților o gamă de servicii integrate de tipul “all in one”.
Oferim clienților o experiență unică, de la prima discuție, în care stabilim strategia necesară fixării obiectivelor, până la finalizarea proiectului. Fie că vorbim de tranzacții de închiriere sau de vânzare-cumpărare, includem aici serviciile de brokeraj pe următoarele segmente de piață: rezidențial, spații de birouri, industrial, comercial și terenuri.
Prin intermediul elementelor care definesc serviciile noastre (costuri competitive, rapiditate, atenție sporită la detaliu, inovație) divizia de brokeraj imobiliar Smart Imobiliare demonstrează un evident avantaj competitiv în vânzarea/cumpărarea/închirierea proprietăților.
Dezvoltare și reconversie
Serviciile de consultanță în privința dezvoltării sau reconversiei acoperă toată gama de activități, de la achiziția locației, elaborarea documentației urbanistice, coordonarea arhitecților în elaborarea proiectului, până la obținerea autorizației de construire.
Aceste servicii au în vedere în special proiecte de retail (mall-uri, hypermarket-uri, rețele de farmacii, rețele bancare etc), spații de birouri, proiecte rezidențiale, industriale, hoteluri, spitale etc.
Studii de piață și strategii investiționale
Pentru orice tip de investiție pe care clienții doresc să o realizeze, consultanții Smart Imobiliare elaborează o strategie care să susțină profitabilitatea afacerii și să genereze cel mai bun randament.
Această strategie este stabilită împreună cu clientul și are la baza urmatoarele aspecte principale:
- analiza industriei;
- analiza pieței specifice;
- analiza competiției și a segmentelor de piață;
- analiza deciziei de investiție;
- analiza financiară și realizarea unui plan de afaceri;
- realizarea mixului de marketing;
- realizarea fluxului operațional.